MYSTERY SHOPPING

MYSTERY SHOPPING

Hoe meet u de klantvriendelijkheid en kwaliteit van uw sales in uw organisatie?
Kan u een continue hoogstaande klantenservice garanderen?

Krijgen uw klanten de service die ze verwachten?



>> Quadrillion is uw onzichtbare sales schakel!

Klanten kunnen uw diensten of producten maken of kraken. Wat zijn de parameters die bepalen of uw bedrijf wel of niet slaagt voor dé ultieme klantentest? Kwaliteit, service, vriendelijkheid, vertrouwen, prijssetting, concurrentiële positie, … al deze parameters moeten in balans zijn. Wie is hier verantwoordelijk voor? Het antwoord is heel eenvoudig, IEDEREEN in uw organisatie moet alert zijn en zich dagelijks inzetten om succesvolle collectieve prestaties neer te zetten.

>> Quadrillion screent de klantvriendelijkheid in uw organisatie!

Paul trekt met plezier het jasje van ‘klant’ aan en peilt naar de service en klantvriendelijkheid van uw personeel. Het volledige verkoopproces, van het eerste telefoontje met de receptioniste tot het afsluiten van de deal met uw salesmedewerker, wordt gescreend. Quadrillion heeft de juiste tools, skills en competenties om dit proces onafhankelijk te beoordelen.

Hoe kan Quadrillion helpen?

Quadrillion gaat in alle anonimiteit door het volledige salesproces van uw organisatie zodat de feedback en terugkoppeling kan gebeuren met kennis van zaken:

  • Objectieve observaties van het volledige aankoopproces
  • Alertheid en klantvriendelijkheid van het personeel beoordelen
  • (Winkel)bezoeken organiseren (mystery shopping)
  • Telefonisch contact (mystery calling)
  • Online informatie inwinnen (mystery e-mailing)
  • ...

De surplus van Quadrillion

Na de sales steekproeven zorgt Quadrillion voor een heldere rapportage met gedetailleerde resultaten. Op die manier kan er actief gewerkt worden aan de klantvriendelijkheid, service, sales tactiek en strategie, sales pitch, productkennis, enz. De resultaten van de mystery shopping kunnen gekoppeld worden aan coachingtrajecten (individueel of in groep) voor uw intern personeel. Recht evenredig met de kwaliteit en service zal ook de omzet in uw bedrijf aanzienlijk stijgen.



Quadrillion inschakelen voor mystery shopping?
START HIER >>

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x